mandag 19. august 2013

Nytt familiemedlem og ny start!

Veke 34
Den 22.juli 2013 kom vårt nyeste familiemedlem Samson. Han kom litt før termin, så eg slapp å gå dei 3 siste tunge vekene. Det gjorde meg ingenting. No er det snart 1 måned sida, og eg begynner å bli svært klar for trening og en ny start mot en kropp som eg føler meg vel i!

1 dag gammel. Liten gutt, stor pappahånd.


Og her er han vel heime. Etter 3 dager på barsel bar det heim til familien.

 Gleder meg til å ta fatt på min nye start på veien mot en ny kropp. 
Eg er snart i gang og då er eg tilbake på bloggefronten og tenker eg! :)


2 kommentarer:

  1. Hei på deg, artig at vi la ut nytt blogginnlegg samtidig (eg som nesten aldri tar meg tid til å blogge lenger) :) No var det ikkje særlig interessant innlegg eg la ut da, men gøy lell

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med et vakkert lite eksemplar!! Håper dere koser dere masse, selv om det sikkert er litt travelt...
    Du vant vimpelrekke hos meg, bare mail meg og si hvilken du vil ha!KLem fra Anette♥
    guttemamma3@gmail.com

    SvarSlett