fredag 11. oktober 2013

Mange middagstips!

Tenkte eg sku slenge ut litt middager eg har spist i det siste! Lenge siden eg har blogga skikkelig og, men eg er mye flinkere på instagram for tida, så følg meg gjerne der og: Instagram ;)


Ovnsbakt laks med masse krydder, agurk, fetaost og en dæsj potetsalat.
Så enkelt og så godt!
 


 Svinestrimler stekt i cocosa og med masse krydder. Grønnsaksmix: Agurk, gul paprika og rød paprika. Og feta (elsker fetaost!)


Kalkunschnitzel med grønn salat, litt revet ost, 
noen krutonger og selvsagt feta.


Kyllingfilet i store, saftige biter med salat og feta og noen få krutonger. 
Krutonger er greit å ikkje spise for mye av. 


Stekt kyllingfilet med salat og krutonger. 
Er bare å pøse på med krydder, mmm! 
Men mange krydder er det sukker i, så kan vere greit å sjekke.

Små fullkornstortilla med kylling, salat og agurk. 
Og min elskede Pepsi Max, som eg endelig har klart å kutte ned på, 
og drikker kun i helgene no!:)) *litt stolt*

Proteinpannekaker stekt i cocosa. Med masse sukkerfritt jordbærsyltetøy!


 Kyllingfilet med fullkornspasta og
 salat med babytomater og fetaost.


Laks med couscous og agurk og feta. 


Kylling og salat! Går mye i det!;)


Ovnsbakt torsk med mye krydder, litt bacon, 
kokt gulrot, brokkoli og poteter. 

Her igjen ja; Kylling og salat + litt revet ost. 

Gigantisk tacosalat! Karbonadedeig blanda med 1/2 pose tacopulver,
 masse salat, litt ost, og litt salsa. NAM!

ProteinPai! Med mye salat! Supergodt! 

Så! Det var litt av mine middager. I dag skal familien til Bergen på weekendtur! God helg!! <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar