søndag 3. november 2013

GodteSTOPP!

Satt og koste meg veldig med smågodt i går, endelig var det lørdag, og eg kunne skeie litt ut med det faste godteriet. Lørdagskveld med film, godteri og pepsi max er megaherlig! Så las eg DETTE innlegget!! Er det mulig??? 75,5 kcal i en fudge karamell!?! Iiiiik!! En av mine absolutte favoritter! :O Fikk virkelig en tankevekker der.... Så no er det godtestopp for ei stund. Fra i går av skal eg ikkje spise snop før det blir julaften!


Æsj!


Fysj! 

Kunne ønske eg mislikte smågodt. Men den gang ei. 

Eg har som mål å gå ned 6 kg til jul, då er eg tilbake der eg rakk å komme ned til jul i fjor! 
Etter 2 tette svangerskap er eg glad eg no har kroppen for meg sjølv, og den har ikkje godt av ekkelt, klissete sukker! Visste dere at sukker som kjem inn i kroppen blir like klissete som inntørka colakliss på bordet? Usj!
 Sjølv om eg kun spiser godteri i helgene, har eg ikkje god samvittighet når eg spiser det. 
Så frem til jul skal eg ha litt bedre samvittighet på lørdagskveldene! Og det å hive i seg godteri en dag i veka, bremser jo sikkert vektnedgangen en del? Så no gleder eg meg til å teste meg sjølv! 
Nei, eg skal ikkje bli heilt fanatisk, men eg gjør det for å teste min egen viljestyrke også. 
Den har ikkje vondt av å bli sterkere ;) 

Veit ikkje enda kva vi skal finne på til lørdagskos, men kanskje ei sunnifisert kake, 
f.eks. sjokoladekake?
Jentungen burde jo få godteri på lørdagskvelden (siden det dessverre er en vane), men samtidig tenker eg at om eg klarer å venne ungene av med å måtte kose seg med masse sukker på lørdagene, er det jo bare bra? Kva syns dere? Godteri eller ikkje til ungene? Litt? 
Eg trur det kan vere like koselig med heimelaga kjeks, sunnere kake, popcorn el.l. istedet?? :) 
KOM GJERNE MED FORSLAG TIL SUNNERE LØRDAGSKOS.
Er jo mange blogger som har masse godt og sunt som frister! Blant anna Kristine Weber .

Noken som ønsker å slå seg med på denne utfordringa?? 
Null godteri på 7 veker, ingen candy på 51 dager?? 
Bli med, bli med :) :) 

Så no blir det altså slik: Godtestopp og 6 kg ned til jul, eg SKAL klare det.

WISH ME LUCK!

4 kommentarer:

  1. Eg er med! Eg og vil ned 6 kg til jul, so ditta blir spennande. Eg merka at eg blir dårlegare og dårlegare av sukker. Konsentrasjonen blir dårlegare, haueverken kjem fortare, mageknip, lite energi og eg blir trøtt etter å ha ete godteri. For ikkje å snakke om den dårlege samvittigheita! Lykke til til oss begge to :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Supert! Så kjekt at vi blir fleire! Ja, sukker gjør ingenting godt for kroppen vår.. Masse masse lykke til!! :D

      Slett
  2. Jeg er med! Jobber i sjokoladebutikk, så det blir en utfordring, men kommer jeg mett på jobb skal det gå bra! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Supert, så kjekt!! Viss du klarer det da, er du jammen imponerende! Eg trur ikkje eg kunne ha jobba et slikt sted når eg skal slanke meg eller få en bedre livsstil slik som no! ;) Stå på :D

      Slett