onsdag 11. desember 2013

Eg vant!



For et par dager sida vant eg ei rosa Better Bodies Baggy Pant fra X-life! Det var utrolig kjekt, og en skikkelig gladnyhet på en heilt vanlig dag.



Det einaste vi skulle gjøre var å kommentere hvilken vi ønska oss til jul under bildet på facebook, og gjerne dele bildet. Siden eg allerede har den svarte 2XU-tightsen (som er megaherlig å trene med!) og har ganske nylig investert i settet Kari Traa Butterfly pant & Butterfly 1/2 Zip hadde eg mest lyst på joggebuksa. Dei valgte en vinner til kver av produkta, og nr.1 vart det altså eg som var den heldige å vinne!



Gleder meg til den kjem i posten. Eg bestilte den faktisk i en størrelse mindre enn det eg bruker no. Så kanskje passer den perfekt neste sommer?! Og då skal eg ta den med på det eventyret som eg skal ut på då. Det blir kjempespennende og kjempeskummelt! Kan fortelle om det i eit seinare innlegg:) Ha en super dag da! :)   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar