fredag 27. desember 2013

Eventuell treningskompis og litt romjulstanker

Håper alle har og har hatt ei koselig jul og romjul.

Tenk at jula allerede snart er over. Jula og førjulstida har vert akkurat like koselig som eg vil at den skal vere. Eg har kosa meg til det fulle med gaveinnkjøp, innpakking, julemusikk, juleventing, julekalender, pepperkakebaking osv. Juletida er fantastisk når man har barn, alle forventningene og all gleden. Før var det eg som gleda meg til julegavene som venta under juletreet, no gleder eg meg mest til at ungene mine skal opne sine gaver.

Korleis har det gått med dere som hadde godtestopp?!? Her gikk det overraskende bra! Eg har ikkje kjøpt smågodt en eneste gang, ikkje en gang til julafta (slik eg hadde tenkt)! Men da hadde vi jo masse anna godt innkjøpt, OG vi fikk masse sjokkis i gavene ;) Når nye året kjem skal eg ikkje spise godteri og snacks anna enn på lørdagskvelden, og det er ikkje godtestopp, det er bare "godte-restriksjoner"! 

Vi har nettopp komt heim etter en koselig kveld med middag, dessert og godiser hos svigermor. Ungane leika og koste seg, og vi andre prata og slappa av. I morgen skal eg og jentungen på kino ilag med søstra mi og to av ungane hennar. Og snart er det nyttårsfeiring og eit nytt år. Eg ser meget fram til nytt år! Dette året blir veldig spennende! Eg har mange delmål, blant anna skal eg klare min første pullups innen mars (oi, bare 2 heile måneder igjen!), og eg skal klare å trene armene til å bli muskuløse og rimelig faste. Klarer eg det på 1 år tru?

Akkurat no føler eg det slik som beskrevet under.. Blitt altfor lite trening i det siste, men eg er klar til å kicke butt no altså! Dietten har eg hatt et avslappa forhold til siste veka, men der og er eg klar til å starte på ny fresh igjen meget snart. Eg fokuserer på å få i meg masse proteiner kver dag, men koser meg (litt for) masse utenom også. Godt det bare er jul 1 gang i året!



exercise
Så lurer eg på, om det er noken der ute, som har lyst å ha noken å trene med???

Eg søker treningskompis(er)! Om du trener, eller ønsker å trene, på Spenst Førde, og vil ha noken å trene med, kan eg vere den rette. Vi kan pushe kverandre, hjelpe kverandre med teknikk og motivere kverandre. Dra kverandre på trening også. Er DU interessert?? Skriv gjerne til meg på innboks på fjesboka om du ikkje ønsker å snakkes her direkte. Kom an! Kom deg ut av sofaen og bli med meg og tren! :D

.
Ikkje sant?! ;)

Ønsker alle ei riktig god helg!! 

1 kommentar:

  1. Reiser tilbake til Bergen på nyåret, men hadde vært kjekt med trening i romjula :) Send en SMS til 45883031 når du skal trene, så blir jeg med!

    SvarSlett