torsdag 17. april 2014

Food is FUEL!


Every time you eat!!
Om vi bare kunne respektere kroppen vår slik at vi ga den det den trengte, og ikkje alt det den ikkje trenger og ikkje har godt av! Men i desse påsketider er det ikkje lett å holde seg i skinnet. Det kan eg skrive under på! Trur ikkje eg hadde klart å holde meg sunn og sukkerfri uten mine questbarer (proteinbarer), nøtter og dei sukkerfri godisene eg tester ut på kjøkkenet. Er rart med det, at vi er så "kosevante". Det var da ikkje slik med våre forfedre? Dei spiste sunn og rein mat, for det var vel kun det dei hadde tilgjengelig? Mens vi koser oss med tonnevis av sjokolade, fabrikata og anna søppelmat året rundt. Og då spesielt ved høgtider.

Tenkte eg kunne slenge ut et innlegg med litt sunn mat for dei som kunne trenge det. For det trenger eg sjølv for å ikkje falle i "påskefella". Alle bildene er henta fra Pinterest, så det er ikkje eg som skal ta æren for noken av bildene. Besøk gjerne profilen min på Pinterest for meir inspirasjon: http://www.pinterest.com/anitaveberg/
Så her kommer en knippe sunnere måltider, som du kan lage til lunsj, middag, kvelds, ja, det du måtte ønske!

A simple salad of asparagus, hard boiled egg and bacon tossed with a Dijon vinaigrette – it has Spring written all over it!
Aspargus egg and bacon salad with Dijon Vinaigrette

skinny turkey ranch club wrap.
Skinny turkey ranch club wrap

homemade crunchwrap supreme! Way more healthy than Taco Bell
Crunchwrap supreme

Epic fish tacos
Epic fish tacos

Seared Steaks with Caramelized Onions & Gorgonzola
Seared steaks with caramelized onions and gorgonzola

Guiltless Egg and Bacon Sandwich
Guiltless egg and bacon sandwich


Så! Håper noen ble inspirert til å lage en sunn lunsj eller middag denne skjærtorsdagen! Det ble iallfall eg! No har eg ikkje sjølve oppskriftene heller, men det er jo bare å prøve seg fram, og lage den versjonen man sjølv har lyst på og liker! Tenker eg skal prøve å lage noke eg såg på Slankekrigen forrige veke. Nemlig South west loaded sweet potato! Håper det er like godt som det såg ut, og høres ut! Merkelig med det, at alt høres så godt og lekkert ut på engelsk!?

Riktig god påske alle sammen. Og husk at kver gang du spiser er en mulighet til å ERNÆRE kroppen din! :) :)

1 kommentar:

  1. Very significant Information for us, I have think the representation of this Information is actually superb one. This is my first visit to your site. Knebøystativ

    SvarSlett