mandag 7. april 2014

Nytt treningsprogram og ny diett!



.
God mandag!
Endelig ei ny veke, og eg er i gang med nytt treningsprogram og ny diettplan! Dette programmet skal eg bruke i 12 veker, og det går på fettforbrenning og på å bevare muskelmasse. Håper jo at eg skal klare å øke litt muskelmasse også da. Denne veka blir testveke av øvelser og tyngde/motstand, og så begynner eg skikkelig med øvelsane neste veke. Men kostholdet begynner eg med i dag. Og dei 2 første vekene er ikkje cheatmeal på lørdagen lov heller! Jaja, får tru det blir resultater iallfall! ;) Håper bare eg klarer å vere så streng med meg sjølv.

I dag var eg alene en heil time på Spenst før det kom andre.
Og i dag gjorde eg dette:
Frontbøy
Bulgarsk utfall
Floorpress + pushups
Nedtrekk i kabel
Militærpress
AB-rollout
og kortintervall på sykkel tilslutt.

Ellers elsker eg det sitatet eg har bilde av øverst! Eg føler også at det er slik for meg. Tenker i nye baner og tenker positivt (nesten!) heile tida. Har masse å sjå fram til og har masse å glede meg til.
Og no er eg såååååååå nærme min første pullups!! Det er bare så close! Bare et par cm igjen før haka er over stanga altså! Fy søren så glad eg blir når eg først klarer det!!


  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar