onsdag 30. april 2014

På tide å (b)logge litt igjen!

Lenge siden eg har lagt inn treningsøktene mine no, men det er fordi eg har prøvd meg masse fram i forhold til et nytt program, og eg har også tatt noken øvelser med repetisjons maksimum.

Så tenkte eg berre no skulle legge inn øvelsene mine, og vekt/antall, siden dette er i starten av mitt 3 måneders prosjekt.


Eg har tatt 3RM i følgende øvelser:

Dato 25.04.14:

Knebøy 60 kg

Beinpress 230 kg 

Markløft 80 kg

Benkpress 40 kg

Dette for å vite kor eg begynte, og så skal eg teste om eg er blitt sterkere seinare :)

Også har eg testa maks antall utført repetisjoner med desse øvelsane:

Dato 29.04.14:

Knebøy med 20 kg manual - 12 stk

Pushups - 0 stk

Chins m/1 fot i strikk -  3 stk

Chins u/ strikk - 0

Dips m/føtter i strikk - 5 stk

Dips u/ strikk - 0
the stronger you are the better you feel.
Til vanlig har eg 2 forskjellige økter som eg gjør annakver økt.

Økt 1:
Frontbøy m/stang (20 kg)
Bulgarske utfall m/frivekter
Floorpress m/frivekter 12 kg
Nedtrekk i kabel 17,5 kg
Skulderpress
AB-rollout

Økt 2:
Markløft 50 kg
Gående utfall m/frivekter 6 kg
Goblet squats m/ kroppsvekt
Brystpress på flatbenk 12 kg
Roing, smalt grep
Crunches på ball

I tillegg til dette har eg en rein cardiodag der eg løper intervaller, og også etter kver styrketreningsøkt har eg en liten intervalløkt. Eller blir det rolige turer  når eg kan og eg ser helst at eg kjem meg opp på fjellet ofte også :)
yup




1 kommentar:

  1. Hello, an amazing Information dude. Thanks for sharing this nice information with us. Frivekter

    SvarSlett