onsdag 5. desember 2012

Dagens tiiidlige treningsøkt!

Lillegutt vekte meg kl.06.00 i dag. Og sida han plutselig sovna igjen når han fikk mat 06.30 fant eg ut at eg skulle stikke på trening uten han i dag. Godt av og til å bare kunne reise på trening uten å tenke på alt som må vere med: Han, bilstolen, flasker, bleier, stelleveska osv. Og det å måtte kle på han, drasse med seg den tunge bilstolen med han oppi kor eg enn går. Så det var ganske greit til en forandring. 



Kom på Spenst kl.06.50 og rakk 40 minutter styrketrening før eg måtte kjøre heim igjen, så mannen fikk komme seg tidsnok på jobb. Herlig med ei så tidlig og effektiv styrkeøkt. Lillegutt sover enda han, jentungen er reist med skulebussen og mannen er reist på jobb. Og eg nyter stillheten og mørket utenfor som gjør at det er enda koseligere inne med adventstakane som lyser opp i stuevinda. 

Dagens øvelser: 

Benpress:   2 x 12 - 80 kg (oppvarming)
                  2 x 12 - 120 kg
                  2 x 12 - 140 kg 
                  1 x 10 - 150 kg (ny pers)

Lårcurl:     1 x 12 - 45 kg 
                  2 x 8 - 50 kg 

Rygghev:  2 x 10 m/10 kg i hendene

Nedtrekk:  2 x 8 - 45 kg (bredt grep)
                  2 x 5 - 45 kg 
                  1 x 3 - 50 kg 

Low row: 2 x 10 - 60 kg 
                 1 x 8 - 65 kg (ny pers)

Pushdown m/kabel: 1 x 10 - 20 kg 
                                 2 x 5 - 20 kg 

Som sagt ei rask, men effektiv økt; 373 kcal :) 


Håper du også kjem deg på trening i dag. Sees!! 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar