onsdag 19. desember 2012

Dagens treningsøkt og litt mat

1 veke siden eg har blogga. Ikkje bra! I heimen har det vert sjukdom, så har vert lite ork til trening og andre ting. I dag var eg på trening med PT igjen. Formen var ikkje heilt på topp, men fikk ei god treningsøkt likevel. 

15 min oppvarming på romaskin først. 
Også litt øvelser, blant anna: 

Lårcurl

Beinspark (leg extension)

Knebøy m/kettlebell

Bicepscurl

Franskpress

Dips på benk 

Skikkelig godt å trene igjen, sjølv om eg kjente at formen var redusert. 


Sjekk ut denne proteinkaka da! Prøvde med glasur på toppen, en helt ny smaksopplevelse! Mmmm... 


I kaka har eg i: 

3 ts mandelmel 

30 g havregryn

1 scoop sjokoladeprotein

1 eggekvite

3 ts kakao

3 ts sukrin 

Litt melk

Glasur: 
Blander sammen litt philadelphia light, sukrinmelis og bittelitt vaniljepulver. 
Pynter med kokos. 

Ellers er dette en kjempegod sunn middag som eg hadde her før en dag:

Lapskaus!

Og en herlig lunsj:

Et godt biffstykke med salat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar