tirsdag 4. desember 2012

Spinning, proteinkake og kyllinglunsj!

Eg liker tirsdager! Da har Spenst morgenspinning! Også er det Slankekrigen på tv!

Så! I dag vart det 55 minutt spinning blå time. Herlig! Med høg puls og melkesyra i bena veit eg at eg fikk til ei god økt. Og 550 kalorier forbrente eg der i dag. 

Etter å ha handla litt mat reiste eg og lillegutt heim igjen, der eg spiste opp resten av proteinkaka som eg lagde meg til frokost i dag tidlig. Fått helt dilla! 

Ser den ikkje god ut?! :) 


Bland alt i en bolle: 

30 g havregryn

1 scoop (30 g) sjokoladeprotein

2 ts kakao

3 ts sukrin

1/2 ts bakepulver

1 eggekvite

3 dråper Stevia karamell (kan sløyfes)

Litt melk til grøtete konsistens

Hell over i ei skål som tåler mikro, legg over plastfolie og kjør på full guffe i mikroen i 120 sekunder. 

Litt kokos over og nyt den sunne kaka di! :) 


I helga testa eg ut FitnessNora sine småkaker: 


Oppskrift finner du her: 


Eg syns ikkje dei var så gode som ho synst. 
Men dei er fullt spiselige, og Chris synst dei smakte "ikkje så verst" :)



Kjempegod lunsj i dag:


Kyllingfilet med chili, agurk, litt feta og litt krutonger. Nam!!! 

No må eg snart begynne på middagen. Familien skal få raspeballer med pølser og bacon, men eg trur eg tar kyllingrestene fra lunsjen. Ellers blir stua vår kvitere og kvitere, no er det bare et par småvegger igjen som må males og vi må no bestille lister og karmer. Men eg har fått opp masse julepynt selv om vi ikkje er helt ferdige med oppusinga av stua, og vi har det så koselig! Lika meg så godt her oppe i Sundsdalen/Masdalen!! :) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar