onsdag 5. februar 2014

Får ikkje trene! :(

Sjuka har nådd heimen vår.... Først var det eg som vart dårlig, og dagen etter eldste mini, og håper bare ikkje at minste mini får det også. Flaks at eg trente grytidlig på mandagsmorgen FØR eg vart dårlig. Får ikkje trent i dag, og tviler på at formen er bra nok til i morgen.. Men må jo bare la kroppen få den tiden den trenger. Kommer sterkere (?) tilbake når eg er frisk igjen!

Mandagsøkta ble iallfall slik (og får sjå da om eg klarer å gjøre det bedre, eller om det blir likens, eller verre, på neste trening):

Knebøy 50 kg 8x8x8

Rumensk markløft 55 kg 7x5x5

Militærpress 25 kg 8x5x4

Nedtrekk 46 kg 8x8x7x6

Cable crunches 37,5 kg 10x10x6


Det er forresten ei plage å ha trapper når man er sjuk, det var en tanke som streifa meg i går når eg kava meg opp kvert trinn.. Er skikkelig tiltak å gå opp desse trappene (med tung baby på armen) når man er sjuk og svak. Ellers ser eg på det som en grei kverdagsaktivitet;)  Men no er det bare slitsomt. Og vi har 3 etasjer. Men skal heller ikkje klage, vi er overlykkelige over at vi bor her vi bor!

Her skinner sola utenfor, eg har lyst ut! Men holder oss inne så lenge vi ikkje er i form.
Ønsker alle som titter innom en herlig onsdag:)  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar