fredag 28. februar 2014

Min første pullups innen i morra!?!

Earlybird i dag. Var få timer søvn i natt, men får sjå om eg får tatt det igjen når guttane no skal sove lunsj. Viss derimot mini ikkje vil sove når storebroren skal, får eg bare drikke litt ekstra pepsi max, og holde meg på våken på den måten;) Ellers er jo helg no! Vi skal kose oss så masse! Skulejenta mi skal ha ei venninne på overnatting i dag, vi skal kose oss med taco og Norske Talenter. På søndag er det fastelaven, og eg lurer på om eg skal testebake sukkerfrie fastelavensboller. Gleder meg til lørdagskvelden sjølv om eg ikkje kan spise det eg pleier på en lørdagskveld, men eg skal jammen finne på noke anna godt altså!:) Ellers har eg skikkelig lyst en tur på Hafstadfjellet i løpet av helga. Noen som veit korleis snøståa er der no? Kan eg gå med joggesko? Uten å gå på trynet nedover igjen??

Dagens grytidlige styrkeøkt ble uansett slik:

Knebøy 32,5kg 8x8x8

Rumensk markløft 57,5kg 7x4x4

Militærpress 25kg 7x4x2

Nedtrekk 46kg  8x5x4x3

Facepulls 25kg 12x12x12

Litt landmine, planken og beinsenk til slutt.

Fokuserer på kontakt og teknikk på knebøy, derfor har eg gått ned fra 50 kg til 30+ igjen. Teknikken min blir så crappy når det blir tungt, så terping på teknikken er viktig for meg.

Etter trening kl.06.30 var det rett heim i dusjen, og starte denne deilige fredagen med gjengen min heime.

Mitt første delmål i 2014 var å klare 1 pullups/chins innen 1.mars. Skit! Eg har ikkje sjans!
MEN, eg er så utrolig masse nærmere enn noen gang før, og om eg blir flinkere med å ta negative pullups, (slik eg hadde planer om å gjøre kver dag....kremt) skjer det fort. Klarer å holde meg oppe i 21 sekunder no da, er bare et par måneder sida eg ikkje klarte å henge i det heile tatt. Så forbedringer er det virkelig, men delmålet mitt klarte eg ikkje.

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/99/f3/1a/99f31a95693736696083e59919ec7484.jpg

Men eg stresser ikkje så voldsomt med det, det kjem snart uansett. Eg skal bare fortsette å trene hardt, spise riktig og glede meg over resultatene som kjem utav det! Så får eg det plutselig til en dag! Kanskje til påske?

DO PULLUPS: 
Do pullups

Riktig god fredag og god helg til dere som er innom her:):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar