søndag 31. august 2014

Prisar og informasjon

I morgon er det ny månad! Ny månad, nye moglegheitar! 
Er dere klare for å gje gass?? 
Vil du sjå smashing ut i en lekker kjole på årets julebord? 
Vil du sjå tilbake på bilete frå jula-14 og vere fornøgd og stolt over jobben du gjorde førut? 
Det veit eg at EG vil! Det er bare 3 månadar til julemånaden er i gang! 
Og treng du hjelp vil eg veldig gjerne hjelpe deg. 
. 
Det som er så kjekt med nye månadar er at ein kan starte på nytt igjen om ein ikkje har fått det heilt til månaden før, eller bare rett og slett starte, om ein ikkje har fått begynt i det heile tatt! :)  

Tenkte eg kunne dele med dere kva eg har å tilby i min rykande ferske business! 

Sidan eg ikkje har tatt eksamen endå, vel eg å ta halv pris på alle tjenester (utanom reine kostholds-/treningsprogram), så det kan dere jo nytte dere av! Eg leser så mykje eg kan, men har stor familie og dei 2 minste har eg heime kvar dag, så er jo ikkje kvar dag eg rekk å sitje så mykje med nasa ned i pensum. Eg satsar på å ta eksamen i februar. Då er det i Bergen, så eg treng ikkje å reise heilt til Oslo for å ta den. Så foreløpig er det februar eg satsar på, istadenfor i november i Oslo. Så fram til då er det altså halv pris! Og vil du gå ned nokre kilo til jul må du ta kontakt no! 
Så her kjem prisane: 
 

WEBCOACHING

  Kostholdsprogram: 500,- 

 Treningsprogram: 500,- 

Kost- og treningsprogram: 950,- 

Trening -og kostholdsprogram m/web-oppfølging 1 månad: 1000,- (Etter bestått eksamen 2000,-)
For vidare web-oppfølging per månad: 750,- (etter eksamen 1500,-)



PERSONLEG TRENAR-TILBOD:

1 PT-time: Den første er gratis, vidare timar pr.stk: 250,- (etter eksamen 500,-)

10 PT-timar: 2000,- (etter eksamen 4000,-)

20 PT-timar: 4000,- (etter eksamen 8000,-)

 10 PT-timar m/kosthold -og treningsprogram du kan bruke ellers: 2250,- 
(etter eksamen 4500,-)


Eg håpar dere tør å ta kontakt, husk på at eg har vore der sjølv! 
Det tar tid, men du må bare begynne! 













Til informasjon til dei som ikkje har lest tidlegare innlegg: PT-timane går ut på at eg kjem på di dør, og trenar deg heime. Dette er for deg som ikkje ynskjer, eller ikkje har tid til, å trene på treningssenter. Vi kan og bruke naturen å trene i, men dette er kun opp til deg.

Ta kontakt på mail: ptanitaveberg@hotmail.com :) :) 

Håper vi snakkast!

   


1 kommentar:

  1. Great blog. All posts have something to learn. Your work is very good and i appreciate you and hopping for some more informative posts. Treningsrom

    SvarSlett