lørdag 6. september 2014

Lørdagsøkt check!




Hei dere og god lørdag!

Det er heeeelg <3 

Eg er nydusja, mett og fornøgd og slapper av litt mens guttebarna sover søtt. Litt seinare skal vi på boligmesse og kikke litt. Må jo vere med på trekning med fantastiske premier!;)

Eg er ferdig med dagens trening som var styrkeøkt etterfulgt av spinning. For en fantastisk start på dagen! 1200 kcal svetta vekk. Fullt lov med litt godis og karbohydratrik middag i kveld ja!;) Eg tenker bakte poteter med skinke, ost og rømme? Mmmmmm.... Og Pepsi Max til, som eg har holdt meg unna heile veka:)
Think about what you do

Eg får skrive inn dagens økt så eg har den et sted:

Dynamisk oppvarming og litt foamroller

Knebøy 3x8 60 kg

Rumensk markløft 3x8 60 kg

Militærpress 8x6x5 25 kg

Nedtrekk 8x6x6 45 kg

Facepulls 3x10 15 kg

Og litt mageøvelser, blant anna planken og russisk twist.

Som sagt ble styrkeøkta etterfulgt av spinning, herlig å forbrenne fett!! ;)

Ønsker alle en deilig lørdag og ei herlig helg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar