torsdag 30. august 2012

Flådd kylling!

Fleire enn meg som syns at å flå (eller renske da..) kyllinger er grusomt?!
 Eg syns det er så ekkelt! Men grådig godt kjøtt da, så eg lar det stå til;) 


Ovenfor her er 2 kyllinger flådd av meg, eg har revet, 
dratt og slitt i kyllingen for å få med mest mulig, fysj! 
Kunne sikkert gjort det enda grundigere, men det klarer eg bare ikkje altså..
Skinnet går i bosset, sammen med det ekle som ser ut som oransje gele! Blærk!



Så har eg delt det opp i mindre porsjoner, 
der det er kyllingkjøtt nok til 1-2 salater i kver pose. 
Så er det bare å stappe dei i frysen, og ta opp en annakver/kver dag, alt ettersom. 
Her har eg jo nok til sikkert 1 veke med salat.

Kylling sammen med masse grønt og litt rødt, fullkornpasta og litt feta er bare nammis!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar