torsdag 30. august 2012

I mitt kjøleskap


Grønsaksskuffa mi.

Her er et bilde av kjøleskapet mitt, i grønsak- og fruktskuffa, slik som det er nett no! 
Har dilla på ruccola for tida og bruker det på det meste, i tortillawraps, på pizza (sunnifisert pizza vel og merke!), i salater osv. 



I den minste delen har eg grønsaker som er kutta og klare til bruk. Isberg, rødløk, paprika og agurk. Så er bare å mekke ihop en salat! Også er eg allerede klar til fredagstacoen i morgen og da!:) 



Ifølge Elkjøp, der eg kjøpte kjøleskapet for 2 år sida, er denne skuffa beregna for at grønsakene og frukta skal holde seg lenger enn i vanlige kjøleskap. Og eg synes faktisk at matvarene holder seg ferske og fine lenger! Har også ei påleggskuff som skal vere på samme måten. Lika veldig godt kjøleskapet mitt eg:) Men det trenger ikkje bråke så fælt..... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar