lørdag 8. september 2012

Lørdagstrening 8.september 2012

Først en morgentur opp Bystien 2 1/2 time - 1391 kcal. Vått og kaldt og skummelt!:P

Me this morning maybe?? Var oppe kl.06.00, en halv kopp kaffi og på med treningsklea:)


Så styrketrening på Spenst:

Oppvarming 18 min på tredemølle: 3 min gange, 10 min lett jogg med 2.0 stigning og 7.8 hastighet, og 5 min nedtrapp.

Benpress: 4 x 10 - 130 kg

Skulderpress: 2 x 8 - 20 kg

Brystpress: 2 x 10 - 30 kg

Nedtrekk: 4 x 6 - 45 kg
+
Nedtrekk: 1 x 5 - 50 kg

Rygghev: 4 x 10 + 5 kg

Lårcurl: 4 x 10 - 30 kg

Slynge: 5 x 10

Planke: 4 x 30 sek.

Sykle m/ben: 4 x 20

= 809 kcal

I dag var Lene, mi bestevennine og kusine, med på styrketreninga. Ho var kjempeflink!:)) Imponerende var ho, med tanke på at ho ikkje har trent noke form for styrke på lenge! Flinke Lene mi:) Det var også ÅPEN DAG på Spenst i dag, og det var pynta med ballonger, dei hadde satt fram frukt, og det var mange glade fjes der i dag;) Blir sikkert stappa fullt der utover dagen. Ønsker alle en herlig lørdag, det skal eg ha! Med riktig god samvittighet skal eg kose meg i sofakroken i kveld med kjæresten min og lillegutt. Tenne litt lys, fyre i peisen, spise god mat og sjå film...! Can´t wait!:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar