søndag 2. september 2012

Trening søndag 2.september 2012

13 min oppvarming på tredemølle med gange 4 min, og 7 min jogg med 8.0 hastighet og 2.0 stigning, og 2 min nedtrapp.

Begynte med magetrening og lårcurl i dag, også arm, for å teste ut om eg svetter mindre på trening ved å ta benpress til slutt. For den blir eg så kokt av! Men akk nei! Syns egentlig det gikk mot sin mening;)

Slik såg det ut i dag, 45 min:

Lårcurl: 4 x 10 - 30 kg

Slynge: 4 x 10

Planke: 4 x 30 sek.

Sykle m/bena: 4 x 20

Low row: 4 x 10 - 50 kg

Nedtrekk: 4 x 5 - 45 kg
+
Nedtrekk: 1 x 3 - 50 kg

Skulderpress: 3 x 8 - 20 kg

Brystpress: 3 x  10 - 25 kg

Benpress: 4 x 10 - 120 kg

Ser no at eg glemte rygghev..


Men forbrente likevel 585 kcal, var intensiv trening i dag:)

Vel heime har eg hivd i meg et glas økologisk ekstra lett melk, det er fantastisk godt etter trening! Og eg føler at melka gjør virkelig nytte for seg etter styrketrening. Eg veit ikkje om det er fakta, men eg liker å tru det;) No er det rett i dusjen, så kino med jentungen og søstra mi med hennes kids om litt:)

2 kommentarer:

  1. Hei igjen! Da jeg brukte ipaden var bakrunnen helt svart slik at man så bare bildene og den teksten som ikke var hvit, men det så helt vanlig ut da jeg brukte pc. Sikkert bare Apple som ikke støtter sånn bakgrunn som du har (veldig typisk dem, isåfall) :)

    SvarSlett
  2. Det var merkelig! Men takk for svar:):)

    SvarSlett