fredag 1. november 2013

Dagens trening

Blei ei rask styrkeøkt på fredagskvelden:

Knebøy i smith-maskin
4x8 -- 10 kg

Beinpress
4x8 -- 100, 140, 180 kg (ny pers! Og kjente at eg kunne klart meir!)

Nedtrekk
1x8 -- 30 kg
3x8 -- 35 kg

Sittande roing
1x8 -- 27,5 kg
3x8 -- 30 kg

Skulderpress
2x8 -- 25 kg
1x6 -- 30 kg

Også gikk og jogga eg "runda" rundt Førde by i regnvær.

600 kcal forbrent tilsammen..:)

No sitter eg i min mjuke sofa med varme kle, 1 stort glas Pepsi Max, fitnesspizza og tv- og pc-skjermen foran meg, meget herlig!! :) God helg!!

3 kommentarer:

  1. Herregud kor flink du e då! Jogge runda etter styrketrening? Eg tenker alltid at det blir for hardt, men kanskje eg og skal prøve det neste gang. Har akkurat jogga runda for første gang, etter mnd med intervalltrening for å klare å jogge 5 km i strekk. 5 km klarte eg å jogge (veldig seint) for nokre mnd sidan, men det var på grusvei inn på Via. Men etter mørket kom måtte eg slite laus på fleskerunda igjen. I morgon blir det jogging rundt fleskerunda på meg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det har ikkje blitt for hardt enda iallfall, det er bare deilig når eg allerede er varm og "mjuk" :) ja, samme her, i mørketida blir det ikkje så masse turer i fjellet og aleine på "vidda"...;) Klarer du heile fleskerunda uten stopp då?? Det er jo knallbra!! Eg klarer et godt stykke eg og, om eg springer sakte ;) Og det blir lettere og lettere å holde ut litt ekstra, kver gang :)

      Slett
  2. Eg gjekk over brua med Hafstad, ellers jogga eg heile vegen. Men eg jogga halve vegen med Harald. Det er lettare å jogge med nokon som er i betre form, då pressar ein seg litt meir ;-) Men han jogga fleskerunda pluss (ut korsavegen), og det blir litt for langt for meg endå. Når eg jogga siste halvdelen gikk det veldig seint :-p

    SvarSlett