lørdag 25. januar 2014

All alone!

Var på Spenst 5 minutter før åpningstid i dag, så kom meg ikkje inn.. Ingen adgang. Kjørte bort på Statoil og fylte diesel mens eg venta. Når eg kom tilbake ca.kl.05.02, fikk eg heldigvis komme inn;) Hadde nesten 2 timer heilt aleine der i dag, og det er litt av en frihetsfølelse må eg sei. Lika veldig godt å trene på tomt treningssenter.

I dag blei det 10 min oppvarming på tredemølla først, og så dynamisk oppvarming.
Deretter:

Knebøy 45 kg 8x8x8 

Rumensk markløft 50 kg 8x8x8

Militærpress 25 kg 4x4x4

Nedtrekk 8x8x8x7 45 kg

Facepulls 12,5 kg 12x12x12

Cable crunches 27,5 kg 12x12x12
because there’sno nothing like the feeling i get after a hard workout.
Ellers fikk eg lyst å ta litt andre øvelser og, som ikkje er på programmet mitt, og det ble beinpress, dips på benk, triceps pushdown m/tau og kabel. Gikk rundt og koste meg med å vere mutters aleine og ha alt treningsutstyret for meg sjølv...:) Litt over 700 kcal la eg igjen på Spenst i dag! Godt fornøgd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar