søndag 12. januar 2014

Utenfor mi komfortsone!

I dag gikk eg litt ut av mi komfortsone. Eg prøvde ut et nytt treningssenter! Og vi har kun 3 her i Førde; Spenst, Puls og Sunnfjord Gym. Og eg vil ikkje prøvde dei andre på grunn av misnøye med Spenst altså, men fordi eg rett og slett vil utvide min horisont! Eg ville sjå korleis det såg ut og korleis det var å trene på Sunnfjord Gym. Så då møtte eg opp då, kl.06.00 utenfor Sunnfjord Gym, for å møte Camilla som trener der. Eg fulgte litt av hennes beinøkt, og vi prata masse, og etterpå kunne ho reise på jobb, og eg heim til min mann og mine barn, med god samvittighet etter ei felles styrkeøkt:)



Det vi gjorde på Sunnfjord Gym i dag var:

Knebøy

Rumensk markløft

 Liggande lårcurl (lever lying leg curl)

Liggande kickback i maskin (usikker på navn)

Pull through

Var kjekt å sjå korleis det var der! Og kjekt med litt forandring! Men med tanke på at det er kortere vei dit eg trener no, OG dei har saltimer/spinning, OG barnepark, OG tilbud på butikker og masse masse meir spennande blir eg nok der eg er...:) På Spenst Førde:) 

Men tusen takk for treningsøkta, Camilla, og input til trening og kosthold, og for praten :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar