fredag 10. januar 2014

Suuuper start på helgen!

Hadde alarmen på 05.00 i dag. Planen var å reise på trening. Og eg måtte jammen ligge og tenke ei stund på om eg skulle orke. Skulle eg heller trene litt seinare, når det er barnepass på treningsenteret? Kanskje eg kunne tatt treningsøkta i ettermiddag/kveld, for det var jo lite folk der forrige fredagskveld? Eller eg kunne reist ned veldig seint, slik at eg var ferdigtrent til midnatt? Det går jammen mange tanker og unnskyldninger gjennom hodet på meg før ei treningsøkt som gjør til at eg må stå opp av den varme senga kl.05.00. Klokka vart 05.13 før eg endelig stod opp. Sida eg ikkje hadde sovna igjen, og klart å ligge våken og tenke i fleire minutter, så kunne eg jammen klare å stå opp og! Heiv på meg treningsklea, og stakk av gårde. Måtte skrape frontruta og! Kaldt og mørkt. Men den følelsen når man er begynt på trening, og løfter tungt, med motiverende musikk på øra, det slår ALT det! Det slår alle dei tankane eg hadde i senga. Er så glad eg kom meg på morgentrening. Det er jo masse som kunne komt i veien for at eg ikkje hadde fått trent i løpet av dagen; en av ungene kunne vist seg å vere sjuke (oppdaga f.eks i går kveld at minstemann har si første tann på vei! Og då kan det blir travle netter med feber og skriking..), kanskje hadde vi blitt invitert til middag el.l. seinare, kanskje hadde eg vert så trøtt seint i kveld at eg ikkje hadde orka då? Så er bare å bli ferdig med det! Eg skal iallfall gjøre dette fleire ganger, kanskje det blir en vane? Og når det blir lysere om noen måneder, er det jo også masse enklere å komme seg opp og. Gleder meg til våren! Men det er jammen mange treningsøkter eg skal gjennomføre før den tid!
Friendly reminder :)
 Dagens treningsøkt ble slik: 

Frontbøy 3x8 -- 35 kg 

Rumensk markløft 3x8 - 42,5 kg 

Militærpress 3x8 - 22,5 kg 

Nedtrekk 4x8 - 40 kg 

Cable crunches 3x12 - 20 kg 

Kcalforbrenning: 560 :D 

Push Yourself
No sitter eg med svært god samvittighet i sofaen. Heiv innpå proteinshake og rosiner i bilen. Har spist frokost som var en lettvint havregraut i mikroen. Bra med masse mat etter styrketrening! Storebror leiker med bilane sine på bordet og lillebror leiker med babygymmen sin på teppet. Har satt på både ei maskin med kle og oppvaskmaskina. Godt med energi en tidlig morgen. Riktig god fredag og god helg til alle der ute <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar