lørdag 4. januar 2014

Mine mål 2014!

Da var det tid for å skrive ned måla mine for det nye året. Måla man setter seg bør vere realistiske, men samtidig noke man må jobbe godt for. Det er lurt å legge en plan og lage seg delmål. Dato er også viktig.

Så her kommer mine mål for året 2014:

# Eg skal lære meg å endre tankegangen min: Sjølv om eg skeier ut eller sprekker en dag, betyr det ikkje at resten av dagen er ødelagt! En sprekk er kun en sprekk! Heile dagen, eller veka for den del, trenger ikkje bli like crappy! Just keep on going!

# 12 kg på 12 måneder: Eg tenker at eg skal gå ned 1 kg i måneden dette året. Siden eg fokuserer mest på å bygge muskler, vil vekta gå saktere ned, enn om eg kun hadde trent cardio, noke som er bra. Og dess meir muskelmasse eg får, dess meir forbrenner jo disse musklene fettet mitt.

# Klare 1 pullups innen 1.mars: Så her må det jobbast dei neste få vekene! Masse nedtrekk og masse negative pullups.

# Bli meir fornøgd med armene mine: Og då må eg først få ned fettprosenten, samtidig som eg trener baseøvelser, og sniker inn litt ekstra armøvelser her og der.

# Klare min egen vekt i knebøy: Har en del kilo igjen der, sida eg nett har begynt med knebøy/frontbøy, men skal fint klare det innen året er omme.

# Drikke meir vatn: Enkelt og greit.


Noke anna som er lurt å tenke på er kvifor man vil nå måla sine. Alle mine mål er en del av det å få en sunnere livsstil: Bli sterkere, føle meg bedre, ha meir energi og vere et godt forbilde for barna mine.  Har du eit eller fleire mål/delmål du vil nå i løpet av 2014??




girl-gym-motivation-nike-Favim.com-624765


_ RIKTIG GODT NYTT ÅR -

2 kommentarer: