onsdag 29. januar 2014

Impuls-kveldsøkt!

Plutselig, mens eg låg som et slakt i sofaen, etter å ha spist en god kvelds og til "dessert" questbar med walden farm caloriefree chocolate syrup, fant eg ut at skulle trene. Satte resten av Greys Anatomy på opptak og stakk av gårde kl.22.10. Klokka 22.30 var eg komt innafor dørene. Lite folk, dei fleste reiste mens eg varma opp med 10 raske minutter på mølla, og når eg var klar for styrketrening var det vel 5 personer der. Men eg vart aleine til slutt:) Sjølv om det kom en kar litt over kl.23. Så då var det meg, han og vaskejenta som brukte siste rest av kvelden vår på Spenst:) Men anyway! Kveldens økt ble slik:

10 min gange på mølla m/stigning

Knebøy 50 kg 7x6x6

Rumensk markløft 52,5 kg 8x7x5

Militærpress 25 kg 6x6x4

Nedtrekk 45 kg 8x8x8x8 (Yes! Endelig klarte eg alle 4 setta med 8 reps, så no kan eg øke på nedtrekk... DET blir hardt!!)

Triceps kickback (som eg kaller den iallfall) 10 kg 10x10x10

Cable crunches 30 kg 12x12x11

Kaloriforbrenning: 498 :) :)

Natta!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar