onsdag 12. mars 2014

Fantastisk treningsøkt på en onsdagsmorgen!

Fy søren så trøttt eg var i dag tidlig! Men etter å ha vurdert fram og tilbake et par minutter kom eg meg heldigvis opp av den varme deilige senga, og kom meg av gårde på trening. I dag trente eg først styrke aleine, og så spinning etterpå med Lene, Silje og mange fleire:) Det vart ei kjempegod økt, sjølv om eg hadde sove lite, og det gikk heilt fint å spinne i 45 minutter etter styrkeøkta. Dessverre fungerer ikkje pulsbeltet mitt lenger, for eg liker jo å vite kor masse eg forbrenner, men siden eg pleier å forbrenne 500-700 kcal på styrketreningsøkta og ca. 600 på spinning, så har eg nok komt opp på 1000 kalorier forbrent på Spenst i dag iallfall. Og det lika eg meget godt! Maten i dag har det vert verre med, har ikkje rukket å spise nok, så no skal eg lage meg et skikkelig godt og stort kveldsmåltid, og sjå på tv litt, før senga venter. 
don't skip squats!

Knebøy 45kg 8x8x8

Rumensk markløft 60kg 8x8x7

Militærpress 25kg 8x6x6

Nedtrekk 46kg 8x8x8x7

Facepulls 17,5kg 12x12x12

Cable crunhes 30kg 10x10x10

Rygghev 10x3
  
     -----

Spinning 45 min gul time

Jepp, jepp, det var dagens. Gleder meg allerede til neste treningsøkt. Eg ELSKER når treningsmotivasjonen er på topp!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar