lørdag 8. mars 2014

Lørdag!

Rumensk markløft 57,5kg 8x8x8

Knebøy 42,5kg 8x8x8

Militærpress 25kg 8x8x6

Benkpress 35kg 8x8x8

Hip thrust 57,5kg 8x8x8

Facepulls 20kg 12x12x12

Cable crunches 32,5kg 15x15x9

Er så herlig å få trening tidlig på dagen! No er eg nydusja og mett etter frokost/lunsj, og har heile dagen foran meg med familien min. Det blir ikkje bedre enn det! Og i kveld blir det et godt måltid (cheatmeal, men usikker på ka det blir enda) og noke god snacks, blant anna pistasjnøtter og Atkins sjokoladebar. Og sjølvsagt Pepsi Max! Ellers pleier vi å kjøpe inn litt anna brus til lørdagskveldane og, og då kan eg skeie ut med f.eks Solo Super, 7up free eller Mozell light. For dei ER det kalorier i, sjølv om dei er sukkerfrie! Mannen min pleier å kjøpe Eventyrbrus til seg sjølv til lørdagane, for det er hans favoritt. Heldigvis for han får han ha den i fred;)

Lite pratsom i dag, så GOD LØRDAG da! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar