tirsdag 16. oktober 2012

Kyllingbagels

God og mett etter kjempegod middag. 


Heimelaga dressing: 2 ss lett majones, 2 ss naturell yoghurt og 1 ts karri.


Løvtynn kyllingfilet i skiver krydres med salt, pepper, sitronpepper, chilipulver og persille. 
Eller det man ønsker. 
Pakkes i aluminiumsfolie og grilles i ca.15 minutt på 200 grader.


Isbergsalat, rødløk, agurk, kvitost og persille gjøres klart.  


Dander salat, kylling, agurk, rødløk, ost, dressing og persille til slutt. Kjæresten min fikk også baconbiter, ekstra ost og ekstra dressing. Eg holder meg til litt magrere variant, som er uten ost, bare bittelitt dressing, null bacon, men desto mer kylling og grønt. Skar også opp min bagels i 3, hadde tenkt å dele den i 4, men det ble for tynt. Så istedet for 2 heile bagels til meg, slik som til Chris, holdt det med 1 og 1/4. Smakte fortreffelig! 



1 kommentar:

  1. ååå ditta skal eg prøve og !!! såg godt ut!:))

    SvarSlett