søndag 14. oktober 2012

Søndagsfrokost etter fjelltur




Etter en god tur på fjellet er det så godt med noe påfyll. Rett etter turen heiv eg i meg en proteinshake, men tok ikkje lang tid før eg ville ha skikkelig mat. Så i dag ble det IGJEN kyllingsalat. I den hadde eg kylling, kinakål, rødløk, agurk, fetaost, litt pesto og lavkarbo-fusilli. Dei to sistnevnte var noe eg testa ut, som eg ikkje har brukt før. Og det gidd eg ikkje igjen;) Lavkarbopastaen var IKKJE god! Søren og. Den er jo genial, for den inneholder mindre enn halvparten så mye karbohydrater og fem ganger så mye protein enn i vanlig pasta! Men eg likte den virkelig ikkje! Hele posen går nok i bosset. Pesto synes eg er kjempegodt i bakevarer, f.eks. pizzasnurrer, men i salaten i dag var det ikkje noe suksess.. Så sånn er det med den saken. Eg hadde også te til frokosten. Den heter Kloster Rense Te, og er meget god. 

God søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar