tirsdag 30. oktober 2012

Med i gjengen!?



Jepp! Denne dama er med i iPhone-gjengen! 
Riktignok er det ikkje den flett nye iPhone 5, men eg er ikkje så kravstor. 
Trengte bare en ny mobil eg. 
Og den ble mi søte belønning for mitt forrige delmål, 
og en no 25 kg lettare kropp. Jepp!



Slankekrigen no!
Som en der sa, som eg syns var så bra at eg måtte skrive det opp, var: 

"Ingenting er bedre enn å vite at man har skapt en forandring. 
Ha mot til å forandre deg selv!"

Han sa det riktignok på engelsk da, og det høres jo alltid bedre ut! Men still! 

:) :) :)


5 kommentarer:

  1. Så kjekt da!!! Grattis :) Det fortjener du :)

    SvarSlett
  2. gratulerer!! du er super flink!:))

    SvarSlett
  3. Takk!! Men det er no du og, Stine!! ;) :)

    SvarSlett
  4. Beundrer treningsgleden din, du er en inspirasjon! Gratulerer med oppnådde -25kg, selvom det sikkert er mer akkurat nå :)
    Og jeg følger også med på Slankekrigen, det gir meg et ekstra dytt til å trene :)

    SvarSlett