lørdag 20. oktober 2012

Flash mob på nybilmesse!

I dag kan eg vel nesten ikkje skryte på meg at eg har trent. Men eg har deltatt på en Flash mob! Dagen har iallfall gått i ett. Først på Spenst der vi hadde en halv time til å øve inn dans som skulle danses på nybilmessa i Førde. Så ble det handla nytt spisebord, jippi, og mat, før vi tok turen på messe.


Der var det moteshow, forskjellige stands, cupcake-kurs, og selvsagt bilutstilling. Og sist, men ikkje minst Flash mob. Vi dansa en dans, og skulle prøve å få flere folk til å bli med, men det var jammen dårlig respons altså. Folk syns sikkert at det var kjekt, og overraskende var det iallfall, det var mange spørsmålstegn rundt om. Men deltagelse, det var det dårlig med. Neste gang er dere med, Førde!! Eg kom iallfall ut av mi komfortsone, og er uten tvil med neste gang! Og Spenst-medlemmer; dere må dra dere med neste gang, vi var kun 5 Spenst-medlemmer + Spenst-ansatte med!! Takk og lov for at Solvang Folkehøgskule var tøffe nok til å bli med Spenst på dette!

Her er et tilfeldig bilde eg fant av en annen Flash Mob. Kanskje det kommer bilder av vår senere?:)

No er det knallhard avslapping i sofaen med digg og Pepsi max, eg og lillegutt koser oss, mens papsen har det kjekt på bil-fest :) Ønsker DEG en herlig lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar