fredag 19. oktober 2012

Trening fredag 19.oktober 2012

I dag ble det ei kort, men intensiv økt. Sida eg har kjent en rar følelse i ene kneet siste veka fant eg ut at eg skulle kun ta overkropp i dag. Så i dag ble det slik:

Oppvarming 10 min på tredemølle med stigning.

Brystpress: 3 x 12  - 30 kg

Skulderpress: 3 x 8  - 20 kg

Pushdown m/kabel: 3 x 12  - 15 kg

Nedtrekk: 3 x 12  - 35 kg (breiare grep enn før, som er skikkelig tungt, derfor lettere vekt.)

Low row: 3 x 12  - 50 kg

Slynge: 2 x 30 + 1 x 15

Planke: 2 x 40 sek.

For dei som lurer på ka eg mener når eg skriver SLYNGE, er det dette:


Eg trekker bena inn mot brystet, og strekker ut igjen, mange reps. Prøver å holde kroppen mest mulig strak hele tida. Det er hardt!

Med slyngetrening er det uendelige treningsmuligheter. Det kan eg jo skrive om senere. No må eg hive meg i dusjen og rydde litt i heimen, har kun 1 time på meg til papsen og lillesøss kjem på besøk:) 

- GOD HELG - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar