fredag 9. november 2012

Dagens treningsøkt, lunsj og sjokolade!

I dag hadde eg ei super treningsøkt! Følte meg mye sterkere enn vanlig, og fikk tatt meg ut skikkelig.

Oppvarminga ble 10 minutt oppover i rask gange på tredemølla.

Benpress: 1 x 12 - 90 kg + 2 x 10 - 100 kg (Kan noen fortelle meg forskjellen på dei to benpress-maskinene som er på Spenst?? Heter den ved manualene benpress, og den borte ved rygghev noe anna?? Eller omvendt? Skulle gjerne visst! I dag tok eg den ved rygghev, den klarer eg mindre på enn den andre..)

Lårcurl: 3 x 12 - 45 kg + 1 x 5 - 50 kg

Brystpress: 3 x 12 - 35 kg

Pushdown m/kabel: 3 x 20 - 15 kg + 1 x 5 - 20 kg

Nedtrekk: 3 x 10 - 45 kg + 1 x 5 - 50 kg

Low row: 3 x 12 - 55 kg + 1 x 10 - 60 kg

 Rygghev: 2 x 12 m/5 kg + 1 x 10 m/10 kg

Planke: 2 x 60 sek.

Forbrente 634 kcal!


Etter denne herlige styrkeøkta reiste eg og lillegutt rett heim. I bilen gikk forresten vaniljeproteinshaken min ned i rekordtempo, og eg spiste ei lompe med skinke i tillegg. Godt med mat til musklene rett etter å ha brukt dei godt!

Vel heime hadde lillegutt sovna, så eg fikk dusje og lage herlig lunsj. Et herlig biffstykke med wok. Protein protein protein!



Etter det supergode lunsjmåltidet koste eg meg med 2 slike: 


De lagde eg slik: 

1 scoop sjokoladeprotein

4 ss kakaopulver

4 ss sukrinmelis 

Litt lettmelk 

La dei i klatter på fat og så inn i frysen ei stund. 

Så mørk at du gjerne ikkje orker så masse, og så er det jo sunt med protein i også! 
Og det smaker sjokolade! Skal nok kose meg litt med sånne i helga og!

Eg og samboeren har forresten tatt kverandre i hendene på at vi ikkje skal spise noe godteri før jul! Blir spennende å sjå om vi får lyst på smågodten til jentungen i morgen ved barnetv;) Men dette skal vi klare. Snop gjør ingenting godt for oss uansett. Men på julafta skal eg nok kose meg med litt likevel! Etter 1 og 1/2 måned uten! Flere som tar utfordringa??


I kveld blir det spinning som dagens andre treningsøkt, ilag med bestejenta mi Lene, det blir gøy. Har ofte tenkt at Spenst skulle hatt spinning fredager, at det hadde vert fint som ei god kondisjonsøkt før helga, og som ei avslutning på veka, og i dag har dei jammen satt opp en time kl.17.30! Bli med du også!
Etterpå blir det som vanlig på fredager; Taco og tv med familien. Elsker fredager! 

-GOD HELG-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar