torsdag 29. november 2012

Dagens treningsøkt

I dag var eg først på legekontoret og tok blodprøve. Håper B12-mangelen fra svangerskapet no er i orden og at det ikkje er mangel på det i kroppen min lenger. Får se når svaret kjem.

Etter sprøytestikket stakk eg på trening.

15 min på ellipse.

Benpress: 3 x 8 - 100 kg

Lårcurl: 3 x 8 - 50 kg

Rygghev: 3 x 10 m/10 kg

Nedtrekk: 3 x 8 - 40 kg + 1 x 5 - 45 kg (bredt grep)

Low row: 3 x 8 - 60 kg

Skulderpress: 3 x 8 - 20 kg

= ca. 500 kcal. (Glemte å stoppe pulsklokka, og den var på 600 da eg kom til bilen, så tipper ca. 500 på økta da)

Ellers i dag fikk vi fiskebollsmiddag hos ho mor, en av mine favorittmiddager! Mmmmm... fiskeboller i kvit saus! Så handla vi litt mat og maling, og no når vi egentlig skal fortsette malinga i stua ligger vi heller strak på sofaen og surfer, leser post og ser på tv....;) Skal og se en film i kveld, eg og kjæresten min. Ha en fin kveld da dere :))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar