mandag 12. november 2012

Pakke fra X-life!

Mandag! Og eg var så klar for trening. Stellebagen til lille Arian var klar, eg hadde fått på meg treningsklea, men så kom eg på... at vi brukte den andre bilen i går, den som mannen allerede var reist på jobb med, og det vil jo si at SELVSAGT har han glemt å ta basen til bilstolen tilbake i "min" bil. Hadde eg rett?! Ja så klart! Så... ingen styrketrening på meg i dag.. Men han kom heimom igjen i lunsjen, og eg fikk basen, også reiste vi i banken og fiksa noen greier. Og etterpå rett på Rimi for å hente pakken min! Eg hadde store planer om å gå tur rundt Førde også, men eg hadde rett og slett mest lyst heim og åpne pakken. Og slik ble det!


Proteinpannekaker (blir spennende å teste!), søtningsdråper, kakemix og sukrin+ (ja, har lyst å teste ut alle dei kreative oppskriftene til dei flinke trening- og fitnessdamene!), og 2 nye treningstightser! 


2XU-tightsen er bare knallgod å ha på, sprang opp og ned trappene litt, og det kjennes jo ikkje ut som eg har noe på meg! Herlig bukse! Og den er i str.M! Det er lenge siden eg har tørt å kjøpe noe i mindre enn str.L! Så dette er en fin dag for meg;) 


I kveld blir det spinning med ny bukse, gleder meg!

Ha en fin dag da!

3 kommentarer:

  1. Karin Husabø Nygjerde12. november 2012 kl. 14:33

    Så flink du e:)

    Håpar du deler noken spennande oppskrifter m oss andre.....og gjerne bilde av d du lagar oxo....alltid kjekt m noke sunt og godt:)

    SvarSlett
  2. Hei, digga å lese bloggen din :) Du er jo kanonflink og skulle ønske eg hadde motivasjonen din;) Ps: vist det fortsatt er bilstolen du kjøpte av meg du har, så kan den festast rett i bilen uten basen og;)
    Eli:)

    SvarSlett
  3. kjekt med pakke!!:) tenkte å prøve dei pannekakene eg og;) stilig treningsteights!:)

    SvarSlett