onsdag 14. november 2012

Mat på en onsdag og litt trening

Dagen i dag:) 


Forsov oss til trening i dag... Har gått glipp av 2 styrketreningsdager denne veka, urk! 
 Men deilig å sove lenge, DET er noe berre greit! 

Varm betasuppe, kaffi i julekopp og vatn til frokost.



Når Arian endelig tok seg en lur utpå dagen, fikk eg testa ut mi nye tredemølle! 
20 minutter på den med intervall, fytti grisen, S-V-E-T-T!
200 kcal forbrent der. 



Til middag ble det heimelaga sunne kjøttkaker.


Bland til farse: 
1 karbonadedeig
1 gulrot
1 løk
1 egg
1 dl vatn
Pepper



Stekes midt i ovnen ca. 25 minutter på 200 grader. 
Ble 8 kjøttkaker. Supert å kunne steike i ovnen, 
og ikkje på steikepanna der man må bruke fett til steking. 



Siden vi har seriøs mangel på grønnsaker, salat og slikt i hus no (fordi eg ikkje har handla! Og fordi eg har spist det opp..), ble det for første gang på leeeenge potet til middagen. Eg kan faktisk ikkje huske sist vi hadde potetmiddag! Eg er faktisk blitt litt "redd" karbohydrater (utenom rett etter styrketrening), men i dag unna eg meg 1/2 potet og litt brun saus. Ser jo ikkje så sunt ut fordi det er så lite fargerikt, men alt det sunne er jo INNI kjøttkaka;) 

Men middagen skal forbrennast på spinning i kveld!
Også skal eg bli litt brun og blid etterpå;) 

-GOD ONSDAGSKVELD-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar