lørdag 17. november 2012

Hadde IKKJE lyst på trening!

I dag var en sånn dag.....(nei, igår siden det er over midnatt)... en sånn dag som eg ikkje liker så godt... en dag der eg ville skulke treninga. Prøvde å komme på alle slags unnskyldninger; sliten, trøtt, var Arian blitt snørrete igjen?, måtte jo sove mer siden eg skulle på nattevaktshelg osv. Men så satt eg i sofaen da, nettopp komt ned i stua med lillegutt, trøtt i trynet, også gikk eg heldigvis inn HER på Pinterest-sida mi, og etter å ha scrolla litt nedover, tenkte eg SØREN HELLER. Selvsagt skal eg på trening! Få ræva di opp av sofaen! Så det ble trening, og som alle veit, man angrer ALDRI etter ei treningsøkt, man angrer kun på dei treningene man IKKJE er på! Synes forresten det var dumt at denne dagen skulle komme, for eg kan ikkje huske å ha hatt slike dager sida eg begynte å trene skikkelig i vår/sommer.. Får tru det blir lenge til neste gang!

I dag ble det:

10 min oppvarming på ellipse.

Brystpress: 3 x 10 - 35 kg + 1 x 5 - 40 kg

Pushdown m/kabel: 3 x 10 - 20 kg + 1 x 5 - 25 kg

Skulderpress: 3 x 8 - 20 kg

Low row: 3 x 10 - 60 kg

Slynge: 2 x 25

Planken: 2 x 45 sek

Rygghev: 3 x 10 m/10 kg

Lårcurl: 1 x 10 - 45 kg + 2 x 8 - 50 kg

= 435 kcal forbrent

No har eg begynt på mi første nattevaktshelg etter mammapermisjonen. Rart, litt godt, og litt skummelt å vere tilbake;) Håper det ikkje dukker opp noe eg ikkje husker! Siden eg har nattevakter i helga blir det ikkje trening på Spenst iallfall, dei har jo stengt før eg rekker å våkne til live. Men eg skal springe litt på tredemølla mi, og ta litt triceps-øvelser på mitt lekre treningsrom ;) Har veldig lyst å pusse opp det rommet, men først stua! Også blir det vel soveromma. Også blir det vel vår igjen, og da blir det ute som må jobbes på.. jaja :)

God natt og god helg alle som titter innom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar