fredag 30. november 2012

Dagens treningsøkt

I dag begynte eg å trene med PT Ingemund Holen på Spenst igjen. Skal trene med han 1-2 ganger i veka framover, og ellers trene sjølv. Vil lære meg alle baseøvelsene, riktig teknikk og prøve forskjellige øvelser som eg ikkje har brukt før. Hadde ei god økt i dag med litt teknikk med kun stang og lette vekter (men tungt for meg!) og forskjellige gode øvelser der eg fikk kjørt meg litt.

Øvelsene i dag var bl.a: 

Markløft 

Knebøy

Frontbøy m/kettlebells 

Benkpress

Militærpress

Stående roing

Triceps pushdown

og så vidare. 

Husker ikkje alle, og veit ikkje navnet på alle heller ;) 

Det var iallfall kjekt, tungt og bra trening! Kjem til å vere så "herlig" stiv og støl i morgen!

Forbrente 599 kalorier, det er ei god styrketreningsøkt på en liten time! Og ifølge pulsklokka var pulsen min så høg som 188 i løpet av økta, men det kan eg ikkje skjønne. Lurer då på ka min makspuls er..:)

Sitter og tygger på ei riskake no. Rett etter trening heiv eg i meg en proteinshake og en banan. (Er veldig spent på å sjå om eg tåler banan no, er lenge siden eg har tørt å prøve!) Litt senere skal eg kose meg med litt kotelett og salat til lunsj. 

Ser veldig fram til fredagskvelden med taco og tv i kveld. No skal eg sette fram litt julepynt! Og i kveld tenkte eg at eg skulle prøve meg på ei proteinkake igjen; Mikrobrownie! Mmm... 




2 kommentarer: